previous arrow
next arrow
Slider

Wat kunnen wij voor je betekenen?

Wij werken met zoveel mogelijk met vaste abonnementen. Hiermee voorkom je de onaangename verrassing van een fikse rekening. De prijzen van onze abonnementen zijn gebaseerd op de wekelijkse inzet van uren, het aantal online gebruikers binnen jouw organisatie en eventueel uit te voeren extra werkzaamheden. Aan de hand hiervan kunnen wij de hoeveelheid werk inschatten en zo word je ingedeeld in een voor jou passend abonnement. Uiteraard wordt het abonnement in overleg met jou vastgesteld en jaarlijks geëvalueerd.

Waaruit bestaat je abonnement?

Je wilt uiteraard precies weten welke werkzaamheden vallen onder je abonnement. Daarom vind je hieronder een overzicht van onze abonnementen. Passen de werkzaamheden niet binnen één van onze abonnementen, dan kunnen we uiteraard maatwerk leveren.

outsourcen

v.a. €725,- p.m.

Geen omkijken meer naar je administratie zonder daarvoor een medewerker in dienst te nemen?

op basis van aantal uren

- verzorgen volledige administratie
- aangifte omzetbelasting
- gratis online klantenportal
- diverse workflows
- diverse dashboards
- standaard twee gebruikers*
- onbeperkt contact

Direct aanvragen

co-outsourcen

v.a. €699,- p.m.

Wil je slechts deels jouw financiële afdeling outsourcen?
Dan is dit pakket iets voor jou.

op basis van aantal uren

Uitbesteden van:
- debiteurenadministratie
- crediteurenadministratie
- invoeren bankmutaties
- facturatie
- salarisadministratie
- opstellen jaarrekening
- tussentijdse rapportages
- enzovoort ***

Direct aanvragen

op locatie

v.a. €65,- p.m.

Op zoek naar extra handen op de werkvloer?
Dan is dit pakket iets voor jou.

op basis van aantal uren

Inzet medewerker op locatie:
- administrateur crediteuren
- administrateur debiteuren
- allround administrateur
- financieel manager
- controller
- salarisadministrateur
- procesoptimalisator
- enzovoort ***

Direct aanvragen

   * de kosten voor een extra gebruiker klantenportal bedragen € 12,50 per maand
** er zullen eenmalig opstart- en inrichtingskosten in rekening worden gebracht
*** wil je gebruik maken van een logistiek online boekhoudpakket dan zijn de
maandelijkse kosten hiervoor v.a. € 400,- (inclusief max. 10 gebruikers)

Hoe werkt het?

Wil je gebruik maken van één van bovenstaande abonnementen, klik dan op 'Direct aanvragen'. Wij zullen dan contact met je opnemen om een kennismakingsgesprek in te plannen.

Extra werkzaamheden

Extra werkzaamheden buiten het abonnement worden altijd tegen een vast, vooraf besproken tarief aangeboden. Extra werkzaamheden zijn bijvoorbeeld:
* voeren salarisadministratie
* aangifte vennootschapsbelasting
* aangifte inkomstenbelasting
* opstellen arbeidscontracten
* opstellen begroting
* fiscale advisering

Vragen?

Heb je nog vragen? Of zijn er nog onduidelijkheden? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen via: 0481 - 848840 of geef een bel mij terug verzoek door.

Vast bedrag per maand

Voor het outsourcen van jouw administratie betaal je een vast bedrag per maand. Je kunt 24/7 online gebruik maken van onze software, zonder verdere investeringen op gebied van ICT.

Jouw data in de cloud

Onze klanten hebben geen omkijken naar systeem- en applicatiebeheer en zijn verzekerd van een dagelijkse back-up van hun data in de cloud. Investeringen in dure servers behoren tot het verleden.

Veiligheid = Topprioriteit

Wij maken gebruik van toonaangevende apparatuur, software en diensten om online samenwerken veilig te houden. Het datacentrum, de verbindingen en het gegevensbeheer staan onder streng toezicht.