Wat kunnen wij voor je betekenen?
Wij werken met zoveel mogelijk met vaste abonnementen. Hiermee voorkom je de onaangename verrassing van een fikse rekening. De prijzen van onze abonnementen zijn gebaseerd op de wekelijkse inzet van uren, het aantal online gebruikers binnen jouw organisatie en eventueel uit te voeren extra werkzaamheden. Aan de hand hiervan kunnen wij de hoeveelheid werk inschatten en zo word je ingedeeld in een voor jou passend abonnement. Uiteraard wordt het abonnement in overleg met jou vastgesteld en jaarlijks geëvalueerd.
Waaruit bestaat je abonnement?
Je wilt uiteraard precies weten welke werkzaamheden vallen onder je abonnement. Daarom vind je hieronder een overzicht van onze abonnementen. Passen de werkzaamheden niet binnen één van onze abonnementen, dan kunnen we uiteraard maatwerk leveren.
outsourcen
v.a. €65,- per uur
Geen omkijken meer naar je administratie zonder daarvoor een medewerker in dienst te nemen?
op basis van aantal uren
- verzorgen volledige administratie
- aangifte omzetbelasting
- gratis online klantenportal
- diverse workflows
- diverse dashboards
- standaard twee gebruikers*
- onbeperkt contact
co-outsourcen
v.a. €65,- per uur
Wil je slechts deels jouw financiële afdeling outsourcen?
Dan is dit pakket iets voor jou.op basis van aantal uren
Uitbesteden van:
- debiteurenadministratie
- crediteurenadministratie
- invoeren bankmutaties
- facturatie
- salarisadministratie
- opstellen jaarrekening
- tussentijdse rapportages
- enzovoort ***
op locatie
v.a. €75,- per uur
Op zoek naar extra handen op de werkvloer?
Dan is dit pakket iets voor jou.op basis van aantal uren
Inzet medewerker op locatie:
- administrateur crediteuren
- administrateur debiteuren
- allround administrateur
- financieel manager
- controller
- salarisadministrateur
- procesoptimalisator
- enzovoort ***
* de kosten voor een extra gebruiker klantenportal bedragen € 12,50 per maand
** er zullen eenmalig opstart- en inrichtingskosten in rekening worden gebracht
*** wil je gebruik maken van een logistiek online boekhoudpakket dan zijn de
maandelijkse kosten hiervoor v.a. € 400,- (inclusief max. 10 gebruikers)
Hoe werkt het?
Wil je gebruik maken van één van bovenstaande abonnementen, klik dan op 'Direct aanvragen'. Wij zullen dan contact met je opnemen om een kennismakingsgesprek in te plannen.
Extra werkzaamheden
Extra werkzaamheden buiten het abonnement worden altijd tegen een vast, vooraf besproken tarief aangeboden. Extra werkzaamheden zijn bijvoorbeeld:
* voeren salarisadministratie
* aangifte vennootschapsbelasting
* aangifte inkomstenbelasting
* opstellen arbeidscontracten
* opstellen begroting
* fiscale advisering
Vragen?
Heb je nog vragen? Of zijn er nog onduidelijkheden? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen via: 0481 - 848840 of geef een bel mij terug verzoek door.