101878
96993
96992
previous arrow
next arrow

Hoe werkt outsourcen van jouw financiële administratie?

Elke organisatie heeft specifieke wensen als het gaat om outsourcen van de financiële administratie. Bij De Administratiekamer bepaal je zelf welke werkzaamheden je uitbesteedt en welke je zelf uitvoert. Bijvoorbeeld alleen de facturering, de crediteurenadministratie of juist het volledige administratieve proces. Wij adviseren je graag bij jouw afwegingen. Hierbij kun je rekenen op duurzame en solide oplossingen. Onze dienstverlening wordt namelijk volkomen afgestemd op jouw organisatie.

Online klantenportal InSite

Wij hebben onze organisatie innovatief georganiseerd, waarbij we stevig gebruik maken van ICT- en online middelen. Zo krijgt iedere klant toegang tot zijn eigen klantenportal. In deze klantenportal heb je 24/7 inzicht in jouw financiële bedrijfsgegevens. Denk hierbij aan: exploitatie overzichten, projectadministratie, openstaande debiteuren en crediteuren, overzicht omzet en kosten…en nog veel meer.
Ook ontvang je via jouw digitale klantenportal de te accorderen workflows, zoals de workflow inkoopfacturen, aangifte BTW en accorderen betaalvoorstel.

Workflow inkoopfacturen

Wij hanteren voor veel van onze klanten het ‘vier-ogen-principe’. Op deze manier moeten twee medewerkers van jouw organisatie de factuur accorderen alvorens deze wordt klaargezet voor betaling. Dit ‘vier-ogen-principe’ is volledig geautomatiseerd. De betreffende medewerkers krijgen toegang tot onze klantenportal. De inkoopfactuur wordt door ons verwerkt en vervolgens middels de workflow inkoopfacturen digitaal ter akkoord aangeboden aan de betreffende medewerkers. Pas na het digitale akkoord van de twee verschillende medewerkers wordt de inkoopfactuur betaalbaar gesteld.

Workflow accorderen aangifte BTW

Wij zullen maandelijks, per kwartaal of jaarlijks jouw aangifte omzetbelasting opstellen. Deze ontvang je vervolgens van ons ter akkoord in jouw klantenportal. Na jouw akkoord wordt de aangifte door ons ingediend. Ook de aangifte omzetbelasting kun je te allen tijde weer inkijken op je klantenportal.

 

Verkoopfacturen

Wij nemen de complete facturatie van je over. Je levert ons de te factureren gegevens aan en wij zullen deze voor je verwerken. Jouw klanten ontvangen de verkoopfactuur per mail of per post. Tevens kun je alle verkoopfacturen inzien op jouw klantenportal. De verkoopfactuur en de begeleidende e-mail worden uiteraard opgemaakt in jouw eigen huisstijl.

Workflow accorderen betaalvoorstel

Je ontvangt van ons in jouw klantenportal iedere week een betaalvoorstel met daarop de nog openstaande posten (crediteuren) die betaald kunnen worden. Ook voor dit betaalvoorstel hanteren wij het ‘vier-ogen-principe’. Na akkoord door twee verschillende medewerkers wordt het importbestand voor je klaargezet. Dit importbestand kun je importeren -of door ons laten importeren- in je bank.

Vragen?

Heb je nog vragen? Of wil je weten wat nog meer mogelijk is? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen via: 0481 - 848840 of geef een bel mij terug verzoek door.

Offerte aanvragen Contact opnemen

Industrieweg-Oost 13a
6662 NE Elst
Nederland

Telefoon: 0481-848840

E-mail: info@de-administratiekamer.nl

Offerte aanvragen

Plan een gratis gesprek

Bel mij terug

Vast bedrag per maand

Voor het outsourcen van jouw administratie betaal je een vast bedrag per maand. Je kunt 24/7 online gebruik maken van onze software, zonder verdere investeringen op gebied van ICT.

Jouw data in de cloud

Onze klanten hebben geen omkijken naar systeem- en applicatiebeheer en zijn verzekerd van een dagelijkse back-up van hun data in de cloud. Investeringen in dure servers behoren tot het verleden.

Veiligheid = Topprioriteit

Wij maken gebruik van toonaangevende apparatuur, software en diensten om online samenwerken veilig te houden. Het datacentrum, de verbindingen en het gegevensbeheer staan onder streng toezicht.